dinsdag 2 april 2013

365 dagen - 091 en 092

Was bijna niet online de afgelopen tijd. Eigenlijk vind ik dat best fijn. Moet ik toch vaker doen. Alleen raak ik wel achter met posten. Dat kan ook met de iPad, maar het is veel omslachtiger. Gisteravond had ik daar geen zin meer in en ik lag ook al vroeg in bed dus. Niet met een boek, maar met de iPad, want ik lees tegenwoordig digitaal. Handig, al heb ik wel graag een boek in mijn handen...
Vanmorgen bijgekletst met een vriendin. Was gezellig en de koffie met een stuk ontbijtkoek ging er wel in.

8 opmerkingen:

Margriet zei

Ik ga je wel missen dan :-(

Anoniem zei

Ik ben ook je vriendin :-)en zou toch zo graag willen dat je om de hoek woont,zeker weten dat ik regelmatig bij kom kletsen! want ontbijtkoek vind ik ook heerlijk!

Margriet zei

Oh, dat zou gezellig zijn Nella :-)
Ik lust ook graag ontbijtkoek!

Ineke zei

Ik mis je ook dan :-(
Oh jeetje, wat zouden er veel ontbijtkoeken doorheen gaan als we bij elkaar om de hoek zouden wonen ;-)

trompke zei

Als peuter was ik al dol op ontbijtkoek. Nou, dat heeft mijn moeder geweten LOL. Vrienden van mijn ouders pasten regelmatig op mij. Hij was bakker van beroep en toen ik ergens de versgebakken ontbijtkoek te pakken kreeg heb ik er flink wat van gegeten blijkbaar. Mijn stoel(box)gang Kwam flink op gang en het product werd vrolijk door de hele box uitgesmeerd en zelfs opgegeten.
Jammer dat jullie zo ver weg wonen. Alleen Margriet woont op koffieafstand ;-) en dat is wel weer heel fijn!

Anoniem zei

Dat om de hoek geld natuurlijk ook voor het oliekannetje :-)

Jolande zei

oh mag ik ook een plakje ontbijtkoek? Liefst zonder korstjes en met een beetje boter :-)

marian zei

ik ben dan geen vriendin, maar wel een goede internetkennis hè, dus een plakje ontbijtkoek graag met roomboter als ik zo vrij mag zijn, gaat er wel in. Ja lekker is dat even los van alles en het leuke is dat er zelden echte afhakers zijn, vroeg of laat piept iemand toch weer op.