maandag 24 juni 2013

1e Pagina in nieuw journal.

Heb geprobeerd weer eens wat anders te plakken. In mijn nieuwe Gelatine-journal. Heb er nog geen naam voor. In mijn journal "Gelatines" wil ik eigenlijk alleen "plat"werken. In dit nieuwe journal wil ik meer mixed media gaan doen. Ook wil ik proberen geen spreads maar enkele pagina's te maken. Weet niet of mij dat gaat lukken. Ik pak altijd automatisch de linkerpagina erbij als die er is.
Het lukte vandaag niet erg goed moet ik zeggen. Wel erg leuke bloemetjes gemaakt, maar ik kon de flow niet pakken om er een leuk geheel van te maken. Het is uiteindelijk wel wat geworden, maar met de nodige wegwerktechnieken. De kleuren zijn mooier dan op dit kiekje.




4 opmerkingen:

Jolande zei

Het zal wel aan vandaag gelegen hebben :-)
Ik vind het wel een vrolijke pagina geworden.
Ben benieuwd of het je gaat lukken om enkele pagina's te maken, maar dubbele zijn ook leuk.

Margriet zei

Waarom wil je per se enkele pagina's maken??? Ik vind het een leuke pagina gworden, vooral die bloemetjes zijn erg leuk!

Ineke zei

Nou, ik vind het een heel leuke, gezellige pagina geworden! Maar wat is het verschil tussen enkele en dubbele pagina's (behalve de grootte dan)? Uhhh, heb zomaar het vermoeden dat dit weer een ontzettend domme opmerking is.....

trompke zei

Ontzettend Ineke :-P
Twee pagina's naast elkaar is dubbel, links en rechts dus. En dan niet beide als een geheel bekwakken, maar alleen de linker of de rechter pagina.
Maar weet niet hoor... ben toch een dubbelkwakker geloof ik :-) Hoef niet perse 1tje te doen. Wou het alleen eens proberen of ik dat leuk zou kunnen vinden misschien mogelijkerwijs...