vrijdag 2 januari 2015

02 - 365 Tags 2015 - Elke dag een tag 2015

Ben overstag... elke dag een tag. Een nieuwe 365-dagen uitdaging dus. Ik ga mijn best doen, rommel genoeg voor 1000 tags. Waar ik al die tags moet laten weet ik nog niet. Maar dat probleem heb ik nog niet en los ik wel op t.z.t.


Gisteren al een paar tags gemaakt en de laatste van die 2 reken ik als 1e van de 365. Vandaag een nieuwe gemaakt. Omdat ik nu ook bezig ben met de uitdaging van Rae Missigman, 12 tags of december (ik maak ze een beetje later) reken ik die tags, vanaf tag 5 dus, ook mee met de 365 van 2015.

Deze tag is de 6e van "12 tags of december" en de 2e van "Elke dag een tag 2015"


4 opmerkingen:

Margriet zei

6e tag of 2e tag, mij maakt het niet uit, hij is mooi! En je hangt gewoon aan elk cadeautje en bloemetje dat je dit jaar weggeeft zo'n tag, stopt bij elke kaart die je verstuurt zo'n tag, stopt in elke pocket in elk journal dat je in handen krijgt zo'n tag..... :-)

trompke zei

Ja, of ik maak er gewoon een verjaardagsslinger van of zoiets. Of ik doe ze in een gepimpte doos, map... ik zie wel. Mogelijkheden zat toch?
Had ook al aan ATC's gedacht, maar met tags zit je niet zo vast aan de afmeting, en ik vind die sliertjes en lintjes zo leuk ;-)

Jolande zei

Leuk!!!
Ik heb ook nog aan tags gedacht, maar ik wilde wat meer variatie in journals.
Mijn tags voor Tag Along heb ik in een langwerpig bakje staan, daar heb ik het deksel afgehaald en er kunnen er erg veel in.

Ineke zei

Hahaha, ik ben de tel kwijt...... Maakt niet uit, ze zijn leuk!