vrijdag 7 augustus 2015

CZC28 en 48

CZC28 - Zelf een stempel maken en gebruiken

Met inkt, acrylverf en textielverf de achtergrond gekleurd. Met Molding Paste een soort van "eieren" gemaakt, deze oververhit zodat ze gaan bubbelen. Verder nog een paar Posca-stiften gebruikt.
De vogel is een stempel gemaakt met Silk clay en een stencil. Wat je zo niet goed kunt zien is dat ik met een versamark-stift de vogel "veertjes" heb gegeven. Daarop transparante embossingpowder gedaan en verhit.



CZC48 - Gebruik snoep-/chocolaverpakking o.i.d.

De achtergrond is gemaakt met scheerschuim. Verder washitape en stukjes servet gebruikt. En natuurlijk de verpakking van een Snicker. De "C" heb ik een beetje aangepast...


3 opmerkingen:

Jolande zei

Leuke kaartjes weer.
Het is inderdaad jammer dat je sommige details niet op een foto krijgt, maar ik geloof je direkt hoor. :-)
De Snickers letters herkende ik gelijk, Paul eet op vakanties regelmatig een Snicker als vieruurtje, ik vind ze vies. Leuk gebruik van de verpakking.

trompke zei

Ik vind ze wel erg lekker ;-) Maar eet ze gelukkig niet erg veel.

Margriet zei

ik eet ze misschien 1 keer per jaar, maar vind ze wel lekker :-)Leuk kaartje!!!