zondag 3 januari 2016

Daar was ik weer...

Door al die toestanden rondom mijn ziek zijn ben ik er niet aan toe gekomen dit blog bij te houden. Wel heb ik zo nu en dan met moeite maar met veel plezier wat gekliederd en gefilmd.
De uitdagingen heb ik laten liggen, het (creatieve) denkvermogen was ver te zoeken, en de energie ook.
Eigenlijk heb ik de tijd en energie die ik had gebruikt voor mijn filmpjes op Youtube. Op Facebook ben ik lid van een klein groepje (14 personen). Samen maken we filmpjes en "hoppen" daarmee op Youtube. De grotere kanalen helpen de kleintjes te groeien. Dat is redelijk gelukt. Zou ik actiever geweest zijn, dan was ik meer gegroeid en zou ik meer kijkers en abonees gehad hebben. Maar ja, ik hobbel maar zo'n beetje mee. En alles in het Engels hè... Internationaal bezig en dan willen ze je graag horen en zien. Niet zo mijn ding, maar heb toch iets van mij laten zien en horen. Ze vinden het nog leuk ook...
In totaal heb ik met dit groepje 3 video's kunnen produceren. De eerste kun je zien in het blogbericht hiervoor. Hier zijn de andere 2:



Onderstaand filmpje is een swaphop filmpje. Samen met Amy Rhodes en Mike Deakin. We stuurden elkaar een gevulde envelop met allerlei dingen. Hieruit moesten we minimaal 5 items kiezen en daarmee iets maken. Amy stuurde mij een envelop, Mike stuurde Amy eentje en ik Mike.
Met Amy's spulletjes maakte ik dit:



Hier zijn linken naar de filmpjes van Mike en van Amy. Die van Mike vind ik wel erg bijzonder...
Mike Deakin : https://youtu.be/rRhvfd61OvE
Amy Rhodes: https://youtu.be/29W_fNEUGtE

1 opmerking:

Ineke zei

Gelukkig ben je wél creatief bezig Hanny! Fijn dat je daar de energie voor hebt!